قبل از ارسال پست بعدی وبلاگتان از چک لیست 36 مرحله ای برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده استفاده کنید تا مطمئن شوید که محتوایتان را به طور کامل برای خوانندگان، موتورهای جست و جو و اهداف بازاریابی خود بهینه سازی کرده اید.
چک لیست برای نوشتن پست های وبلاگ
حداقل یک ایده ی ابتدایی به عنوان سرتیتر پست بنویسید. داشتن یک عنوان و سرتیتر قبل از توضیحات به شما کمک می کند تا بهتر به موضوع بپردازید و آنچه را که در سرتیتر عنوان کرده اید بخوبی به خواننده انتقال دهید.
دقیقاً مشخص کنید برای چه کسی پست نوشته اید. وقتی که مخاطبتان را بدرستی شناسایی می کنید؛ براحتی می توانید مطالبتان را انتقال دهید. اگر مخاطبتان را نمی شناسید، از قالب شخصیتی خریدارنتان که محتوای شما را می خوانند برای نوشتن استفاده کنید.
درباره این سایت